dinsdag 11 december 2007

Gitaarlessen Jan Cannaerts

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo slecht klonk dat helemaal niet. Misschien dan toch maar tot op de vervolgcursus...

Grtz Marijn

St - Croix zei

We hebben dat weer goed gedaan. Ik heb me kostelijk geamusseerd. Hoop echt op de vervolgcursus aanwezig te kunnen zijn. Hopelijk jullie ook?

Groetjes

Heidi

Anoniem zei

Hey

Alles goed met jou? 'k Hoorde hiernet 'Born in the USA' op de radio en 'k moest denken aan den visbokaal. 'k Dacht: 'k ga toch eens kijken op internet ofdat ik niets kan achterlaten.
Bedankt voor de leuke dagen op ons afstudeerproject. 'k Heb me goed geamuseerd en ge zijt nen toffe kerel.

Groetjes
Jessie

Elke zei

Hey Jan!
ik zie dat ons Jessie ook al gestuurd heeft:)
Inderdaad het waren twee supertoffe dagen en jij was ook een zotte leuke kerel.
Tot ziens!
Eleke De Hertogh