donderdag 27 maart 2008

Initiatie SONGWRITING: Voorbeeldsong

Tijdens de eerste korte reeks "Liedjes schrijven" of SONGWRITING maakten de deelnemers individueel songs, maar ook ééntje in groep. Tijdens de sessies probeerden ze de songs uit. Ze zijn zo lief geweest om dat ook voor ons even op te nemen. Het resultaat mag er zijn. De tekst is alvast onderaan te lezen.

Add De ober - Liedjes schrijven to your page


DE OBER

ik zit zat met een pintje op 't terras
'k probeer de zon te vangen in mijn glas
'k zal vandaag niet meer rechtkomen
'k zou hier liever non-stop dromen

jij bent mooi en waarschijnlijk niet verloofd
kom nog eens langs zoals je knipoog had beloofd
het is heet al is't oktober
je bent mijn plichtsbewuste ober

nu komt het pintje uit de koelkast
en jij bent elke dag bij mij te gast
je ligt weer straalbezopen voor tv
en ik speel ober voor ons twee, ons twee, ons twee

jij was mooi en ik was half verdoofd
je hebt dit nummer van een happy end beroofd
toen was ik heet nu ben ik sober
je bent mijn plichtsbewuste ober

nu komt het pintje uit de koelkast
en jij bent elke dag bij mij te gast
je ligt weer straalbezopen voor tv
en ik speel ober voor ons twee, ons twee, ons twee

nu komt het pintje uit de koelkast
en jij bent elke dag bij mij te gast
je ligt weer straalbezopen voor tv
en ik speel ober voor ons twee, ons twee, ons twee

Geen opmerkingen: