zondag 6 april 2008

La douce France St-Coix 13 tot 20 juli

Hela
Als eenzaat ga ik een weekje wisperen in la douce France
De auto moet ik voorlopig thuislaten
Kan ik met iemand mee? kostendelend naturellement
Indien samenrijden mogelijk dan moeten er natuurlijk nog afspraken gemaakt worden.
Of met de TGV naar ginder,lijkt me ook iets, misschien nog iets meer comfort en minder duur?
moet dit nog uitzoeken
Indien de keuze op TGV valt zou ik opstappen in Rijsel (ik ben uit de buurt van Gent)
Samen op de TGV kan de reis iets minder lang doen lijken
laat iets horen
maby komt komt er een oplossing
greetz
diederik

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo

Ik heb me net ook ingeschreven voor een stage met wisper voor deze periode. ik was van plan met mijn auto tot daar te rijden. ben zelf van Liedekerke. Dus als je wilt, kan je met mij mee rijden.
als er nog kandidaten zijn, er zijn nu nog twee plaatsen natuurlijk vrij in mijn wagen!

Groeten

Lisbeth

didecle zei

hela
diederik hier , een jonge vijftiger die zich vooral bezig houd met beeldtaal in de ruime zin.
Indien je nog ruimte hebt zou ik wel verder konkreet willen afspreken.
Ik hou het graag vrij rustig met een gezellige babbel. Ik hou van wat ruimte voor mezelf (zoek niet om gestapeld te worden als sardientjes)
Heb je nog ruimte en zie je het zitten dan kunnen we eens zien hoe we het zouden kunnen aanpakken om de overtsap te doen.

laat zeker iets horen


greetz

diederik