maandag 16 maart 2009

St Croix Carpoolen (5 t.e.m. 12 juli)


Hallo,

Ik zoek nog vervoer naar St Croix voor de periode van 5 t.e.m. 12 juli (illustreren met Sabien Clement). 
Ik wil natuurlijk de vervoerskosten met je delen . Ik heb een rijbewijs maar mijn 25 jaar oud autootje kan die reis naar Frankrijk niet aan!  
Ik woon in de provincie Oost Vlaanderen (Zele) maar een eerste verplaatsing naar jou toe (in de regio Vlaanderen) is geen enkel probleem.

Dus heb je nog een plaatsje vrij en wil je carpoolen laat dan zeker iets weten
op het volgende mailadres: Karolien_pletinck@hotmail.com

Groeten Karolien

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik volg ook de cursus illustreren van 5 tot 12 juli en ben van plan om te rijden. Ik vertrek vanuit Lubbeek (Leuvense - kan makkelijk bv. langs station Leuven rijden) en heb nog 2 plaatsen: laat maar iets weten als dit niet te ver is als vertrekpunt!
irispeeters@telenet.be
Groetjes,
Iris

babs zei

Hallo Iris,

Heb je nog steeds 2 plaatsen in je auto?
Wij zijn namelijk nog op zoek naar vervoer naar Frankrijk en terug.
Wij volgen de cursus clownerie. En we wonen allebei in het Leuvense (Linden en Leuven Centrum).
Ben kan ook aflossen tijdens het autorijden.

Dus misschien ben jij onze redder in nood!

Laat je iets weten? Alvast bedankt!
En sowieso tot in Frankrijk!

Groetjes, Babs Roose en Ben Nowé

Ine zei

Hein en ik volgen tango die week in St-Croix en vertrekken vanuit Brugge met onze auto (dus van het station geen probleem). Laat maar weten of we andere kandidaat chauffeurs kunnen beconcurreren :-) Normaal vertrekken we de zondag, maar daar zijn we nog niet helemaal uit.
i_demerre@yahoo.com