donderdag 30 april 2009

Vervoer gezocht St.-Croix (5-12 juli)

Hallo,

Ik heb mij ingeschreven voor de cursus 'Illustreren met Sabien Clement' van 5 tot 12 juli in Sainte-Croix.
Aangezien ik zelf geen auto heb, zou het fantastisch zijn dat iemand mij een lift wil geven.
Naast het vervullen van mijn rol als 'aangename passagier' betaal ik uiteraard mee voor de rit.
Het stuur overnemen houdt wel een behoorlijk risico in: doordat ik in hartje Gent woon heb ik al zes jaar niet meer met de auto gereden.

Als iemand nog een plaatsje vrij heeft: bel me, mail me, ...
Ik ben behoorlijk flexibel om naar een bepaald vertrekpunt te komen.

Mochten alle passagierszitjes al volledig volzet zijn: gaat er iemand met de trein?
In dat geval: bel me, mail me, ...

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Karen

0495/830749

Geen opmerkingen: