zaterdag 13 juni 2009

(mee)rijden naar Sainte-Croix van 12 - 19 juli

Ik ben ingeschreven voor de cursus "van impro tot scène" van 12 tot 19 juli in Sainte-Croix. Helaas heb ik nog geen lift kunnen vinden. Heeft iemand nog een plaatsje vrij?
 
Mits wat afspraken met het gezin kan ik als alternatief zelf rijden, maar ik hou niet van lang achter het stuur zitten, de auto is ook al 8 jaar oud, dan zitten ze thuis wat op sukkel etc etc Als ik zelf zou rijden zou ik in elk geval de rit in twee stukken splitsen. Dat betekent vertrekken op vrijdag of zaterdag, rustig rijden, campingetje of klein hotelletje zoeken, en zondag relax toekomen. Terugreis liefst idem maar max. in twee dagen.
 
Heeft iemand interesse om kostendelend op dezelfde manier daar te geraken?
 
Jo Verhenneman  te bereiken op joverhenneman@telenet.be

Geen opmerkingen: