zaterdag 6 maart 2010

Saint Croix 18/07/10 tot 25/07/10

Beter vroeg geregeld dan later vergeten

Saint-Croix 18/07/10 tot 25/07/10
Ik heb plaats voor een drie-tal personen om mee te rijden naar Saint -Croix
Liefst één ervaren chauffeur , om eens  te wisselen tijdens de rit
Kosten delend en enkele pinten voor de auto ;-))
De auto is een Renault Scenic (kleine volume wagen)
Mijn vertrekplaats is Lembeke (9971) bij Gent,
de auto kan veilig bij mij thuis geparkeerd worden
naar gelang de kandidaten kan ik eventueel oppikken langs de route.
 
 
Laat horen
Diederik

2 opmerkingen:

barbara zei

Hey,

Ik ga ook in die periode nr Sainte-Croix! Ik woon in Vlaams-Brabant maar ben van Gent afkomstig en kan wel vanuit Gent vertrekken. Ik rijd dagelijks met de auto maar zou liever niet met m'n polo'tje naar Frankrijk rijden. Laat je weten of je nog een plaats vrij hebt?

Grtjs!

Barbara

(e-mail: barbara_de_weer@hotmail.com)

didecle zei

De auto is volzet dus geen plaatsen meer vrij, een aanhangwagen is er niet bij
tot later

Grtjs

Diederik