donderdag 23 juni 2011

carpoool

Carpool optie voor 9 en/ of 23/24 juli

Ga jij in de week van 10/17 juli of 17 - 24 juli naar een cursus en wil je er en weekje aan vast plakken? 

Ik zou graag met mijn auto op  zondagmorgen 9 juli -  vroeg vertrekken naar Sainte Croix om daar dan rond 18.00 toe te komen. (zaterdagavond vertekken is ook een optie).

Op zondag 23 rijd ik weer terug naar België (beetje flexibel - evt ook mogelijk om zaterdag de 22ste juli te rijden.)

Ik vertrek vanuit het Leuvense, maar als jij uit een andere hoek van het land komt, dan vinden we daar wel iets op. Ik zou graag zowel kosten als rij tijd delen. 

Saskia


1 opmerking:

Veerle zei

Dag Saskia

ik zou graag mee terug rijden. Ik ben nu net aan het zoeken naar opties om tot daar te geraken, misschien neem ik wel de TGV en dan lijkt het me leuk om terug mee te rijden.
Als je nog iemand zoekt, laat maar weten.
Groeten
Veerle